Att man alltid ska lyckas klanta sig

Ja det är just det jag gjort nu igen. Om jag kunde lära mig att hålla tyst ibland bara. Vet att jag sårat folk och trampat på en del tår så att säga men inte alltid det är medvetet. Tänker mig inte för alla gånger och det är mitt största fel. En hel del gånger när jag skriver så behöver jag skälla av mig och av reagera mig på något just för att slippa säga elaka saker till människor jag bryr mig om. Vet att allt inte är på topp just nu men jobbar på det. Jobbar på att låta bli mina laster å beroenden med. Shit asså.....hoppas du vet att jag behöver dig och faktiskt inte menar något illa egentligen. Jag är bara lite dum i huvudet ibland som inte förstår vad jag faktiskt gör mot människor. Hur många har jag inte lyckats såra i helgen bara liksom. Är ett par stycken. Finns en som säkerligen skulle sluta prata med mig om han visste vad jag håller på med också. Ska skärpa mig det lovar jag, sluta hacka ner på andra. Förlåt igen....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback