Bortamatch

Ja bidde en till natt borta då, lite kul måste man ju få ha. Det är jävligt typiskt bara att när man hittar en bra kk som klarar det utan att utveckla käsnlor så ska han flytta inom bara någon vekca!! Typiskt....men får utnyttja han så länge jag kan då med andra ord. Han är ju på så att säga. Lär får höra detta länge däremot för igår så visste typ alla på bunkern om vad som hänt, men fine jag är singel och han är singel. Jag har inte lovat någon något heller så spela roll då. Folk får gärna prata om de vill det, jag hymlar inte med att jag har behov. Inga fler små pojkar i alla fall, slyna är i alla fall äldre å längre! Får känna mig lite liten för en gångs skull. Is är ju också kul :p hi hi

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback