Dålig människa..

Ja är fan det just nu, sitter hemma, 02:48 full igen. Eller ja, påverkad iaf och ska upp på lektion vid halv nio imorgon. Fattar inte vad jag håller på med just nu men detta drickandet måste det bli ändring på. Har iof haft väldigt kul ikväll, var mycket roligt folk på bunkern och massor man kände hängde med på efterfest. Är detta efterfest syndromet jag måste vända lite på. Funkar ju inte att hålla på såhär heller. Var en helt ok efterfest men Björn stöter på mig som fan och jag ärt yvärr inte intresserad så nej, blir inget. Vill inte ha slyna heller han är bara roligt sex och är därför jag är slut idag, vae mycket bra sex igår. En annan person har ju erbjudit sig nu så ska kolla på valborg tror jag om han är full och nått att ha :p låter illa men vad fan. Ska ju vara hemma och vara seriös i 4 veckor nu så lite kul ska man väl få ha. Kanske går hem med slyna annars eftersom att det typ är sista gången. Får se vad som händer, ska iaf lära mig att inte springa på efterfest jämt när man ska upp tidigt! Är för seg för sådant ju. Rökt massor igen med men som sagt så ska jag börja bli seriös nästa vecka. Kan ju inte börja nu innan valborg för vet hur de blir då ju. Ja ja sagt att det inte ska vara massa fylle svamel men det sket sig igen ja..dags att sussa..kan få sova kanske 3 timmar..nice....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback