Känslor...

Ja alldeles för många sådana....vet egentligen inte vad jag känner, går från arg, ledsen, frustrerad, till glad, kåt, ensam...tom...Har varit så mycket på sista tiden att jag inte vet vadjag ska ta mig till riktigt. Har just nu 2 pojkar som är sjukt söta bägge två och jag får erkänna att jag flörtar med båda. Ena pojken skulle kunna bli intresserad av mig för honom pratar jag med dagligen om allt och inget typ. Han har ju redan erbjudit sig med om jag har behov så att säga. Andra pojken är sjuuukt söt...blir typ röd i hela ansiktet när jag ser han för jag stirrar så mycket på han ju!! Han pratar jag typ aldrig med men ibland ringer han eller hör av sig och jag blir svag. Han ringde nyss å sa att han var skyldig mig sex, åh fan? Vad säger man? :) vet inte vad jag vill ha egentligen så har blivit utnyttjande av pojkar istället. Är något jag egentligen inte gillar, vine att ha sex för behovens skull men mina relationer är mer komplicerade än så. Har redan en hemlig kk med så behöver inte detta egentligen men mina 2 pojkar är ju så söta! De ena sitter nu å ritar teckning åt mig, han är tydligen duktig på det, den andra är ute på krogen men talade om att han skulle ringa inatt å se om jag svarar. Klart jag gör är ju dålig ju!! Ska upp å ha tenta så borde inte svara men shit vad söt han är....får ta å skärpa mig....

Har tenta imorgon med, vill inte! Men man måste ju, hatar omtenta, har bara haft en tidigare men den visste jag att jag skulle klara. Denna vet jag inte. Ska sen in till stan med Essa å gå i affärer, har ju inga pengar så annat blir det inte. Ska prata med tatueraren med, vill ha en tatuering till nu. Tror jag har beslutat mig för vad jag vill ha med. Behöver lite hopp i mitt liv just nu så kommer bli någon symbol för det, kanske med en blå ros också som symbol för andra saker i mitt liv...

Hmm...klockan är bara 20 över 10, väntar på CSI Miami just nu, jävla hockey! Tänk om han minns att ringa sen? Kommer jag sitta som ett våp å vänta på han? Inte mitt vanliga jag men just nu så behöver jag något å även om det nog inte är booty calls från Ekonomen så shit, han är ju söööt! Om ni inte fattat att jag tycker det redan :)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback