Lite avundsjuk är man ju...

Ja faktiskt, pratade med slyna förut. Satt på tåget på väg till Gbg nu och blir faktiskt lite avis. Göteborg är min favprit stad i sverige å jag trivdes riktigt bra där nere. Säger ju fortfarande att jag vill hem till Göteborg! Gillar staden å människorna plus att jag fortfarande har bekanta kvar där nere.

Dagen annars har varit bra än så länge, lektionen var inte så länge och var lite diskussion bara så soft. Sen var det en föreläsning som faktiskt var intressant, och sen gick Essa å jag på filmvisningen av Al Gores film om global warming. An inconvinient truth tror jag den hette. Den var riktigt bra, sådan man kan använda i undervisning i skolan men var sjukt trött så ögonen höll på att falla ihop. Är fortfarande sjukt trött så måste nog koka kaffe om jag ska kunna hålla mig vaken å läsa klart boken som är tills imorgon. Måste ju skriva keywords på den med, annars får jag helt enkelt hoppa bunkern idag. Ska ju vara med imorgon på LmtMot sittningen har vi beslutat. Har inte råd att dricka någon dag egentligen men är ju kass så kan snåla på maten. Nudlar är ju billigt eller vad det heter.

Somnar typ redan, att man kan vara så utmattad. Har varit många intryck som han så fint uttryckte det hela. Ja håller nog med där, har varit jävligt mycket den sista tiden faktiskt. Kroppen har väl börjat säga ifrån nu skulle jag tro.....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback