Mycket om samma sak...

Ja det har blivit lite av ett tema om sex på sista tiden, men mycket kretsar runt det just nu. Mina vänner snackar alltid sex och bunkern är the place to be om man är desperat. Där är det inavel i stor, har inte hamnat i det än iaf sålite stolt över mig själv! Slyna är i gbg nu, kommer imorgon men det är typ sista helgen jag ser han. Min granne har erbjudit sig nu han med, han var jätte röd i ansiktet när han gjorde det men var lite kul ändå. Han är söt så vem vet är man full kanske man går vilse och inte hittar hem! Ha ha ha, Lupus är fortfarande söt men fått order om att inte såra han så kanske borde hålla mig borta då. Just nu så är det enda jag kan typ såra människor så kanske lika bra att låta han vara. Vet inte om han klara av mig var det som tydligen var problemet, han är en känslig pojke. Slyna är enkel eftersom att vi inte gillar varandra på det sättet, handlar bara om en sak och det är helt ok med båda. Pratat massor med Johnny på sista tiden med, försökte få hit han till valborg men han skulle på kusins 30 års fest, annars hade han kommit. Lovade att åka till gbg i typ maj/juni och han kanske skulle komma hit innan dess. Vet inte riktigt vad poängen är men han är rolig som fan att festa med så blir nog kul. Sen ska jag inte gräva ner mig när det gäller han denna gången. Lovat Rickard att ta reda på vissa saker om han innan han kommer hit med, eller innan jag åker dit så det inte blir så illa som sist. Var inte hans fel iof för han var skit sne på mig när jag dummade mig var mera umgänget där som ställde till det hela. Ja ja, ska till bunkern idag,har fixat biljetter till valborg till några så de ska få dem nu och Essa jobbar. Har inget bättre för mig heller så kan lika gärna gå dit som att sitta hemma å glo!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback