Seg dag idag igen...

Är grymt trött efter gårdagens aktivitet. Ja det blev faktiskt så, han ville kunna fokusera på annat än sex nu i veckan :p men jag fick gärna skicka crazy sms iaf. Han tycker det är kul tydligen. Lovat mera aktivitet i helgen innan vi båda drar åt varsit håll för gott. Men är rätt trött idag ändå. Var uppe ganska tidigt för att köpa biljett till valborg och fick tjata på Essa i en timme innan jag fick henne att gå upp ur sängen. Var inte hennes säng så var väl därför det var så svårt antar jag. För övrigt måste jag säga att det känns som det blivit bättre mellan mig och henne nu. Allting är framme på bordet och jag behövde nog få mig ett bakslag och tänka efter lite. Känns som vi fått en annan respekt för varandra just nu och det känns välditg bra. Hoppas att det kan fortsätta utan problem nu bara men det känns som det. Funderar fortfarande på en bra ursäkt till min mor fför att förklara en ny tatto utan pengar. hmm....Ekonomen biten har jag i stort sett lagt ner, han är fortfarande söt att titta på men det är för att han är ett substitut för någon annan jag heldre hade tittat på. Vilket jag kanske får inom en snar framtid med. Hoppas på det....valborg kan nog bli riktigt kul! Ska nog ta och vila en stund nu innan Rickard och Danne kommer sen vid fem. Vi ska kolla deklaration och kolla på ett kontrakt mellan våra föreningar. Blir nog bra, har lämnat över lite av mina sjukt många uppgifter på Pär med så jag har en grej mindre att göra. Var faktiskt hans jobb med så inte mer än rätt! Nej ska nog fan sova nu innan jag stupar, får ha lugnare nattaktiviteter i fortsättningen kanske...hm..nej skulle inte tro det är ju roligt ju! :p

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback