Ska man få ha lite kul ikväll då tro?

Ja det är faktiskt frågan, han är ofta för trött eller seg för att orka och behöver vila upp sig i några dagar. Igår så gick det inte för jag var tvungen att gå på obligatorisk undersökning idag och man fick inte ha sex innan. Attans också. Sist hade ju någon släkting till han dött så då var han ju inte på direkt. Är väl typiskt! Jag vet kass som reagerar va men sånn är man. Speciellt eftersom att detta är en enbart kk relation, då får man bli lite sne om han inte orkar ha sex när jag säger till. Men han har lovat idag, senda 2 dagar tillbaka. Hoppas inte på något ännu för ibland så dyker det upp oväntade saker imellan ju!! Men i alla fall, han ville bra gärna igår. Han har ett tråkigt jobb så sitter på msn en del och sex samtal på jobbet är ju alltid trevligt :) är en dålig människa. Eller egentligen inte, har inget förhållande och gillar faktiskt aktivitet så why not? Han är ju super nöjd med att ha hittat någon som är ärlig och kör med samma spel regler som han vill ha. Som sagt lite störande att han flyttar. Sa att jag skulle ringa om jag är i gbg, grejen är den att åker jag till gbg så är det nog inte honom jag ringer i första hand. Finns några andra där som jag gärna hade träffat först. Men har man tråkigt så funkar det mesta. Ja ja ska inte vara patetisk och sitta å vänta på att han ska sluta jobbet iaf. Kanske ska lägga mig och sova en sväng istället! Då är man ju pigg sen :p

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback