Vad händer?

Börjat fundera på det, varit singel nu i ca 3-4 veckor och har fått hur många erbjudanden som helst. Plus att folk helt plötsligt vill umgås med mig. Gick det inte förut eller? Kan ju börja med fredagen då, Ekonomen skulle ge mig komplimanger och pratade om mina ögon m.m. Danne som stod brevid talade om hur imponerad han var av honom som lyckades placera blicken så pass högt upp då han hade svårt med det. Ekonomen förklarade att han fastnade längre ner men tänkte att han har större chans om han inte enbart kommenterar mina bröst. Hmm...var en lustig diskusion...fick även sms på kvällen från ett par andra pojkar som undarde vad jag gjorde och om jag ville träffas. Nej tack sa jag. På lördagen fick jag ytterligare sms från andra pojkar som ville umgås.

Hur kommer det sig att ni vill umgås med mig nu? Bara för att jag är singel. Ville jag inte ha er förut så vill jag det nog inte nu heller. Sen är det ju trevligt med de pojkarna som vill umgås med mig utan baktankar. Vänner är alltid kul att ha. Och ekonomer kan ju vara söta ibland :p i alla fall halvnakna sådana!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback