Vill inte vill inte vill inte....

Fan vill verkligen inte gå på detta möte idag. Kommer bli jobbigt har jag en känsla av. Folk som är irriterade på mig för att jag har en åsikt och inte gillar när folk inte gör det de ska. Sen den andre då som är förkrossad då, please get over it....sen så ska jag visst ha med mig ekonomen på mötet. Bad han maila all info till mig men icke, han tyckte att han kunde hänga med!!! Visst är bättre men är lite känsligt där just nu av många anledningar. Slyna erbjöd tv-spel ikväll imorse, får hoppas att han inte är för trött sen för kan behöva roa mig efter denna dagen...har i alla fall läst en del i boken nu men får nog läsa klart imorgon tror jag. Hade tydligen annan läxa tills imorgon som jag inte tittat på än, vet inte hur jag ska hinna det riktigt. Måste tyvärr gå till skolan med innan mötet för att skriva ut papper som jag behöver ha på mötet den Blä vad jag inte vill något idag...måste ju posta brev också ja för det har jag ju glömt i en vecka redan typ. Inte första gången inte...borde ta och öppna boken istället för att sitta här och gnälla...


/J

Kommentarer
Postat av: Joel

Inget prat än så länge. Har inte kommit på hur jag ska lösa det. Men det kommer. :P


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback