Festen i lördags då!

Ja sa ju att jag skulle skriva lite om den när jag orkade så får bli lit enu. Var över förväntan roligt faktiskt. Först var vi hos Helge och Micke därSlyna hade 25års fest. Essa och jag hade köpt penis- och bröstpasta till honom. Måste vara oseriösa presenter till oseriösa pojkar! Kom ett helt gäng på festen som hade svensexa för en kille som hette Skog så var massvis med folk och jag och Essa var de enda tjejerna tills Helena dök upp. Efter ett par timmar (ganska många) så beslöt vi oss för att hänga med svensexan in till stan och drog till Blu Moon för lite shaking. Var skit kul och vi dansade som galningar hela kvällen. Fick gå utan skor på vägen hem för har massor av sår på fötterna nu. Lördagen började med träning för mig och sedan en promme till stan och sen fest med massor av dans och trevliga pojkar som smörade stenhårt. Intligent, vacker m.m. m.m. alltid kul att höra från söta pojkar sen så är jag ju ganska egenkär redan ;-) babay kom hem nyss med för övrigt fast han skulle duscha och äta en macka innan han kommer hit så ska nog gå till affären snart för tänkte baka ikväll eller imorgon kanske. Behöver ha ägg och olja, har bara olivolja och vet inte om det blir knepiga mackor då? Har iof inget vanligt mjöl heller utan ett typ 'fulkorns' mjöl men det gick ju sist jag bakade. Kanske går med olivolja då med? Hm..ska man chansa tro? Då sparar jag ju pengar på olja, bara äggen och valmofrön som fattas då. Får kika på det. Har även pluggat lite mera idag så är inne på sidan 9 nu och nästan klar med biten om teatern. Får bli massa pluggande imorgon med!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback