Helt slut i huvudet nu...

Ja är verkligen helt tomt. Vill bara lägga mig och sova tills imorgon, är så trött....barnen är inte så jobbiga på dagis men personalen orkar jag inte med. Var på väg att bryta ihop idag. Känns som man nästan ska gå in i väggen för att man får jobba ihjäl sig då övriga inte fattar något. Man kan inte skicka ut 5 åringar ensama på en stor gård med massa potetiella farligheter med ursäkten att de är stora. Stora barn kan också slå sig, de kan också råka ut för olyckor. Sen då att sedan vända på det hela och gå ut och lämna de barn som sover middag ensama inne med ursäkten att de gråter ju inte. Vem kan garantera att ingen utav dem vaknar och är ledsen?? Detta är bara några exempel på hur det varit enbart idag. Har nu gåt så här med just dessa två i snart 3 veckor. Den ena har jag jobbat med i 4 nu på fredag och jag orkar verkligen inte mer. Ville bara gå hem och gråta förut. Hade behövt gå på prommenad och slippa dem.....Saknar baby något fruktansvärt mycket med..vill att han ska komma hem och ta hand om mig nu. Varit så mycket på bara en vecka och han är inte här så jag kan prata med honom...är kaos i huvudet och vet inte hur jag ska stänga av riktgt, tänker hela tiden att nu är det bara 2 dagar kvar sen är det slut...Tillråga på allt håller jag på att bli sjuk igen, halsen är inte alls bra så blir väl dålig lagom till helgen...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback