Lisseberg!

Ja igår klockan åtta på morgonen så mötte Essa mig och Baby hemma hos honom för att åka till Lisseberg. Micke hade beslutat sig för att inte följa med för han behövde jobba på hemsidan men vi vinkade åt han på balkongen innan vi åkte. När vi kommit till benisnmacken för att tanka ringde han och ångrade sig totalt! Så vi vände och hämtade upp honom. Micke börjadeförsta timmen i bilen med att sjunga Disney sånger med mycket falsk stämma och det var även en disskusion om träd/skog och grönområden. Men det var underhållande! Väl framme i Göteborg så tog vi kontakt med resten som skulle med så fick med oss Malin och Robin som jobbat natt och kom lite senare men han kom. Började med den obligatoriska bergsbanan och fortsatte bort mot jukebox och sedan flumried. VI tryckte ner oss 5 st i en stock med Essa, Malin och micke fram och jag och baby bak. Efter första backen så sjönk båte tillfälligt så den tog i vatten över kanten men den fastnade inte. Detta resulterade i att alla var dränkta! Jag lyckades fiska upp telefonen ur fickan och lägga den i bh:n för att den skulle klara sig bättre vilket var bra för hela byxorna var genomblöta när vi klev ur. Var dock ingen som inte klarade sig från att bli dränkt! Efter det kom Robin och det blidde åkande i massa galna karuseller och jag ångrade typ att jag satt mig i flera av dem! Vi fick också en VIP tur inne på Gasten då Slyna jobbat där hela sommaren. Det var skit kul och en super lyckad dag! Glömde naturligtvis be baby ta med kameran men Essa tog nog något kort jag kan be henne skicka mig så ni kanske kan få se nått! Nu är jag öm i hela kroppen efter en heldagpå Lisseberg igår!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback