Nollningen i full gång!

Ja nu har skolan och allt börjat igen och man är sliten efter endast 2 dagar! Galet galet. Sitter hemma nu och pluggar för fullt på min hemtenta som skall vara klar på fredag. Ikväll är det nollning igen, bunker kväll vilket är trevligt och nära hem! Inte mycket bloggande har det blivit i brist på tid och nu ska man även välja ämne för c uppsats vilket jag hade gjort fram till genomgången igår då jag helt plötsligt fick beslutsångest. Det är jätte svårt att välja vad jag ska skriva i för ämne, litteratur eller lingvistik. En uppsats med inriktigt på språkinlärning i någon form kan få räknas som examens arbete vilket lockar massor men det är ju ett kanske som sagt. En uppsats i litteratur hade varit roligt då jag i sådana fall skulle skriva om min idol nalle puh. Men där finns 2 handledare jag har extremt svårt för så vet inte om det är något jag vill utsätta mig för.....gud vad svårt! Ja ja jag får återgår till min hemtenta så länge. Vårat lag i nollningen heter för övrigt Riverdance å så här snygga är vi när vi håller på!
image31  Fint va? Tycker jag nog är värt en röst!
BloggRegistret.se 

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback