Nu ni!

Helt otroligt men är äntligen klar med uppsats nr 2! YES!!!!! Ska gå och läma in den imorgon, sen får vi se hur det blir om det går igenom eller om jag får göra om massor men har i alla fall en grund nu tack å lov. Så nu när jag är klar så är planen massa Harry Potter, ska äntligen få läsa min bok! Kommer tyvärr inte bli så mycket tid över till det nu i helgen för imorgon åker vi till mor och far för att gå på grillfest hos moster. Sen i helgen så kanske Baby vill umgås lite mera än vad han fått nu när jag pluggat plus att min bebis Spike kommer att följa med hem så blir massa mys hemma med honom så han vänjer sig vid att vara hemma igen min älskling. Nej nu så ska det bli träning innan CSI reprisen på tv. Är för varmt för att träna här inne på dagen, man kan typ inte vara hemma resten av dagen då så bättre att träna på kvällen. Kör fortfarande light programmet innan jag kommit igång och klarar av att avancera till det hårdare programmet. Men får man in rutin så är det bra. Ska ta mig ut å springa i nästa vecka om det inte blir tid till det i helgen. Har ju laddat ipoden nu så jag kan ha musik med mig.

/J

Kommentarer
Postat av: Alex

Die Voldy die!

2007-08-09 @ 23:35:49

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback