Var på fest igår!

Jepp var på Slynas 25års fest som var riktigt kul fakitskt. Över förväntan.Är dock för trött för att dra detaljer just nu.Ligger å slappar hemma i soffan.Har köpt nya Harry Potter boken nu som jag tyvärr inte får läsa för mig själv innan jag skrivit klart uppsatsen :( vill!! Har läst 2 kap i alla fall men mer blir det inte idag. Imorgon kommer Baby hem med så då har jag inte tid. Får gå upp tidigt så jag hinner tvätta, träna, städa klart och plugga innan han dyker upp.Nu ska de nog bli lite chips och mer slappande framför tv:n!

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt med Italien! Det är roligt där!

2007-08-06 @ 10:18:13
Postat av: evans

Smart sätt att motivera sig på - att inte läsa boken förrän uppsatsen är klar.
Fast jag skulle aldrig klara det :) Det är en bra bok i alla fall, så skriv, skriv!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback