Vuxen?

Min vän Malin hade i sin blogg börjat fundera över det hela med att vara vuxen. Hon ansåg väl inte att hon var det eller något sådant så jag frågade helt enkelt vad definitionen av vuxen är? Att ha ICA och Med mera kort? Det har jag som fattgi student för att lyckas få lite pengar tillbaka ibland så vet inte om jag ser det som en vuxen grej. Har bli och körkort vilket är rätt vuxet samt egen lägenhet men om jag säger att det är en student lägenhet? Och att bilen står i garaget hos mor och far för att lagas sen ca 3 år tillbaks. Eller att jag inte bara är galen i tv-serier utan älskar tecknat och Disney! Plus att jag samlar på Nalle Puh saker, har tallrikar och allt möjligt. Är jag mindre vuxen då? Någon som har en bra defintion av att vara vuxen?

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback