Brist på tid

Ja det är verkligen sant. Är så mycket jag behöver göra men inte vet om jag har tid med. Imorgon ska vi i alla fall tömma lägenheten på allt utom möbler och det som skall slängas. Sen har jag tid hos vetrinären imorgon för Spkies vaccination. På tisdag har jag utbildning, onsdag möte, torsdag disco fredag-söndag är det nog ledigt men ska även flytta möbler i veckan så lägenheten är tom och klar att städas sen vilket Baby erbjudit sig att göra så jag kan skriva på uppsatsen. Har tänkt att försöka bli klar med ett första utkast i veckan. Fick lite tips från Mark på källor jag kan kolla upp med så ska göra det vilket innebär att jag måste till biblan någon dag egentligen. Eller ja det han mailade kan jag läsa på nätet så slipper jag skriva ut det. Hade dock behövet en annan källa kollad, har den citerad i en källa men hade kanske behövt kolla orginalet. Eller så skiter jag i det då jag har allt jag behöver redan där. Hm...sparar tid då. Min älskling är hemma nu igen, han ska få öronen tvättade och klorna klippta. Glad han ska bli då! Fått födelsedags present av baby i alla fall så han är nöjd.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback