Detta med paket är ett fenomen för mig

Spelar ingen roll hur mycket tid och omsorg jag lägger ner på att slå in mina juleklappar, det ser ut som Emil 3 år gjort det åt mig! Det vill sig bara inte hur man än gör. Detta år räckte dock tejpen, får några år sedan tog den slut eftersom att man måste tejpa som fan för att paketen ska hålla ihop, så då fick jag riva sönder julklappsetiketter och klistra med. Väldigt påhittigt om jag får säga det själv. Reslutatet var inte det bästa dock och mina föräldrar ansåg att mina kunskaper när det gäller paket nog blivit sämre med åren.

Jag och baby bytte paket igår eftersom jag ska till föräldrarna idag. Han tyckte han var rolig och köpte underkläder i sexbutiken. Ni vet sådan där trosor med hål i. Mycket praktiskt sade han med ett brett leende. Jaha ja. Spike fick sig också en juleklapp som han faktiskt tyckte om. Katten som är kräsnare än någon jag känner.

Nej dags att ta tag i dagen då. Har för övrigt skickat in min uppsats nu, ni som vet att jag jobbat på den ett tag. Så nu ska den rättas och sedan har jag julen på mig att ordna till den!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback