Får skylla mig själv

Bara för att jag nu helt plötsligt beslutat mig för att fira nyår så börjar jag bli sjuk på riktigt. Det är väl himla typiskt! Nu när jag känner att jag nog vill festa lite med vänner och bekanta så ska man bli sjuk! Ja ja så länge febern håller sig borta så går det allt ändå! Min vän Sandra är på väg hit nu, inte träffat henne på jätte länge verkligen så kul att hon tittar förbi. Hon skulle slänga lite kläder med hade hon sagt så tiggde dem naturligtvis! :-) man får inte vara dum inte. Sandra har ibland en hel del coola kläder och vi ligger runt samma storlek nu för tiden med. HOn gick ner och jag gick upp. Så nu ligger vi båda på tråkigt mellanvikt och pendlar. Men finns en risk att hon tappar massor nu igen då hennes sambo bett henne flytta. Var ungefär så det gick till sist, eller nej. Rickard packade sin saker och drog när hon inte var hemma. Lämnade henne utanför lägenheten och sa att han ville göra slut och sen åkte han bara. Var jävligt fult gjort av honom faktiskt och de fortsatte ju ha sex sen med. Henne nuvarande kille/ex som vill hon ska flytta har också sex med henne än. Är inte det en jävligt konstig dubbelmoral där? Om man vill göra slut med någon ska man väl inte fortsätta att ligga med personen i fråga? Tycker jag blir jävligt skumt!

/J

Kommentarer
Postat av: malin björk

vad roligt att du kommeeeer =) =)=)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback