Gott Nytt ÅR!!

Ja idag är det då nyårsafton och man skall ut och bli fuller. Det är just detta fenomen jag inte tycker om. Man ska vara full och ha roligt! Mer full än i vanliga fall helst och ha mer roligt än annars! Varöfr då undrar jag? Vem har bestämt det egentligen? Jag hatar den ångesten som följer inför nåyr då man måste förbereda sig på att ha KUL! Om man inte har det? Då är det en misslyckad kväll. Har varit på många fester och folk blir fulla och älskar alla och det slutar i gråt. Hoppas slippa en sådan fylla idag, jag är ju faktiskt "vuxen" nu så borde ha skärpt till mig lite tycker jag. Baby ska för övrigt jobba natt på sjukhuset. Kul han kommer ha då, massa fulla passienter som klantat sig. Har varit på Bergvik nu och köpt läsögonfransar, fick för mig att glamma till det lite nu inför nyår, lite glitter med så är det bra sen. Glitter är lite av ett måste för mig på nyår så länge jag inte sitter hemma med en film. Tyvärr är inte outfitten klar än och lär bli en hel del ombytande innan jag är nöjd, lutar just nu år byxorna jag fick av Sandra, svart lite finare fast inte pressveck samt nya korsetten för den är så pass fin att man kan ha den utan något till. Men lär bli något till. Grejen är den att jag vill veta vad andra ska ha på sig för känns som att jag kan bli för uppklädd annars. Glittret borde ju ha någon inverkan på det i och för sig men man vet aldrig. Fattar ni att jag stressar ut redan!?! Klockan är bara ett och jag ska iväg klockan sex. Har inte ens börjat funderapå håret!! Giv mig styrka!

/J

GOTT NYTT ÅR på er alla där ute!

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback