Heltslut nu

Ja gud vad seg jag är. Somnade vid 4 tiden, upp klockan 7 för att vakna till tentan klockan 9. Hemma vid halv elva drygt, vilade på soffan i en timme. Upp till lägenheten och tömmde den med Baby samt mor och far. Till Dfs med saker och fick mat där sen tillbaka hem hit och plocka grejer. Nu är klockan halv nio och jag är hur trött som helst. Tror jag börjar bli sjuk med. För övrigt så skickade Sandra sms förut och bad om mitt konotnr, hon skulle sätta in pengar på måndag. Tack! Så glad att jag slipper behöva bli osams men henne om pengar. Fick även lite pengar av pappa som tyckte att vi inte skulle behöva leva på nudlar resten av månaden. Tack pappa älskar dig! Nu blir det morden i midsomer och sen kanske sova tidigt. Kanske ska be baby köpa cola så kan vi fixa popcorn :-)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback