Miss Velig det är jag det!

Ja har nu efter mycket velande fram och tillbaka beslutat mig för att åka hemm till K-stad imorgon och fira nyår där med Essa mfl. Har varit mycket fram och tillbaka och inte vetat om jag vill fira nyår men ger det en chans nu i alla fall. I värsta fall så får jag väl gå hem och glo på film eller nått, inget mer med det. Har packat nu  så är ganska redo att dra hem imorgon när jag känner för det. Bara att packa bilen och tanka sen åka. Mamma vill ha kvar Spike här men han får följa med hem min bebis. Han är så mammig så han skulle bli ledsen utan mig! Min största kärlek :-) önskar mina Angel boxar kunde komma fort med. Har nu äntligen bestlält se två sista och de är skickade så bara att vänta. Lär väl ta tid bara då det är helgdarag m.m. men vill ha dem nu! Kanske inte skulle packat ner Nalle Puh boken, kunde kollat lite på det som skall fixas i uppsatsen nu när jag ändå är pigg. Eller så kanske man ska ta det slappt och kolla på tv och käka chips å dipp ett tag till! Är Fast an the Furious 2 på tv, rätt dålig men inget annat att se.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback