Ska man verkligen behöva ta sådan skit?

Var som sagt ute igår. Var roligt till en början men vissa personer balalde ur totalt (inte du Essa). Var Björn som annars alltid pratar och hälsar på mig som var sne full. Han hälsade inte nu utan puttade till mig och bara blängde. Okej tänkte jag och brydde mig inte om det. Senare under kvällen fick han se att jag tog kort och sa till mig att du tar fan inte kort på mig för då ska jag banka in vett i skallen på dig. Svarade att jag skulle vilja se dig försöka. Han är för övrig en bra bit över 30 så tycker inte att det är ett okej beteende. Babys vänner var inte heller särskilt trevliga, hälsade inte på mig ens. Orkar inte bry mig, har försökt förklara för honom att jag har inget emot dem men har inget gemensamt med dem och har försökt prata med dem med det funkar inte. En av hans vänner är Tina Kling som tydligen varit med i Big Brother, som om hon skulle vara viktig för det då eller. Är bitter nu ja jag vet men en hel kväll med skit från folk i ens omgivning och ett tråkigt samtal med Sandra dagen innan har fått mig i ett humör jag inte trivs med. Är arg och bitter och vill bara sätta mig i bilen och åka härifrån ett tag. Men imorgon har jag handledar träff så får förhoppningsvis annat att tänka på då. Måste distrahera mig själv innan jag går ner mig totalt.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback