Störiga människor

Det är något av det värsta jag vet, Killar, (Ja det är faktiskt de som håller på så). De står och gasar med bilar, motorcyklar och mopeder. Varvar motorn bara för att det är kul när det låter. Det är nog inget ljud jag avskyr mer än detta ljudet av töntiga omogna pojkar som tycker detta är skit kul!! Vill ta en slägga och visa hur kul det är med oljud på deras skit maskiner!

Annars då, Sandra ringde igår. Henners sambo har bett henne flytta ut. Utan ordentlig förklaring vill ha göra slut. Något om att de har testet nu i ett år. Han har sagt att det är slut men gullar med henne ändå. Blir lite fel! Tyävrrvill inte Sandra acceptera att det är slut utan fortsätter att disskutera med honom och vill kämpa för detta. Vet inte hur smart det är, jag hade nog tagit mina saker och flyttat faktiskt. Ingen idé att tjata på någon och övertala dem till att tycka om en. Gör de det inte så får man ta det och gå vidare. Att hänga upp sig på killen i fråga och tjata brukar leda till att han tycker om dig ännu sämre. Förstår att hon hoppaspå att han ska ångra sig men tror inte han gör det. Jag är väl något pratisk med då jag aldirg gillat honom. Vi får se vad som händer.

Nu måste jag plugga, baby är uppe och städar min lägenhet så jag ska skriva uppsats. Ska vara klar på onsdag är tanken så bäst att sätta fart!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback