Tack för den då

Yes våran lärare har ännu en gång talat om för oss hur dumma vi är! Om du inte klarar av att göra dess ändringar på ett bra sett så får du skriva en helt ny artikel på 6-8 sidor. Dööööö kärring. Många människor har talat om för mig att man inte ska använda ordet hata för det är ett så starkt ord som man egentligen inte menar. Jag tror inte de har levt livet fullt ut. En person som har gjort det, som har älskat helt villkorslöst kan även hata på riktigt. Jag hatar verkligen ett par personer, en av dem är min lärare. Det får låta hur elakt som helst men jag hade inte gråtit det minsta om hon gick och dog under julen. Tror fan att jag hade blivit glad till och med, så pass mycket avskyr jag denna människa. Skickade ett "trevligt" mail tillbaka till henne igår där jag talade om att jag inte gillar att bli behanldad som en idiot och att jag är inte så dum som hon verkar tycka. Skickade ett mail idag med där jag sa att hon inte behöver svara på mina kommentarer för det tjänar ingnting till. Gha!!!! Ska ta och kolla lite tv nu så jag släpper lite av min frustration..

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback