Usch...

hade verkligen velat ha den där kisse bebisen. Men nu har vi mailat och sagt att vi inte kommer ta honom så skulle jag maila igen verkar det nog oseriöst. Vem vill sälja till någon som velar så? Men fan alltså, hade jag haft bättre ekonomi hade jag tagit han direkt faktiskt. Känner att jag nog vill vänta på en ny kull från henne kanske istället för från uppfödaren i K-stad. Vill gärna ha en blå kisse bebis och hon hade flera i den färgen så förhoppningsvis kommer det flera....lilla bebisen...känner mig lite nere nu men får skylla mig själv nu när det inte finns pengar....

Något annat helt onödigt då...har börjat träna mera på mitt dator skrivande. Har kunnat skriva förut utan att titta på tangenterna men har tappat en hel del av det så börjat träna nu, bara för att liksom! Går rätt bra i alla fall, inte många fel tryckningar inte så är stolt! Viktig info va?

Kanske skulle slå på en film eller nått. Baby verkar inte heller trött men han sov ju till halv två!!!

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback