Åh vad bra det gick då...

Skulle vara duktig nu och städa eftersom att Essa kommer hit för att plugga en sväng sen. Gick ju väldigt bra då centraldammsugaren tydligen inte funkade! Har ju ingen annan heller och behöver verkligen dammsuga. Folk som har varit här har dragit in sten och gruss så är inte så mysigt. Skulle kolla tvätt tid med men var en sjö i tvättstugan plus att jag glömde vad det var för datum idag. RIngde till bovärden och talade om att det inte funkade så får vi se när de kommer och fixar saker. Hur ska jag annars kunna städa liksom. Tänkte gå till affären nu iställte men sitter och funderar på vad jag skulle köpa så jag inte glömmer hälften som vanligt! Går bra för mig, ska nog diska med. Har i alla fall gjort klart nästan hela tentan, en halv fråga kvar bara som jag inte fattar så får la bli en chansning på den i värsta fall. Måste läsa lingvistik idag med, har tjatat om det men inte gjort det än. Den boken är lättläst med så fattar inte varför. Satt mig och läste Romeo och Julia en sväng istället, den skall ju också läsas! Ja ja dags att gå och handla...
/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback