Fan ta dig....

Bråkade med pojken i telefon nyss...han sade saker som han inte ska prata om. Började tjafsa om att jag fortfarande har hemliga telefon numer. Typ sluta vara så rädd ditt ex ringer ju inte längre. Nej han ringer inte, för att han inte har numren ditt pucko! Förklarade att det är inte så konstigt att jag känner mig lite rädd om jag tänker på att han faktiskt satt inne 8 år innan jag träffade honom. Då fick jag svarat att varför var du tillsammans med honom för då, var ju väldigt dumt. Klart som fan jag vet att det var dumt, inte svårt att vara efterklok. Min familj gillade honom och gav han en chans vilket jag med gjorde för folk kan ju förändras, eller? Tror du inte jag vet att jag var dum och gjorde ett val som inte var det bästa. Hade säkert gjort om det igen om jag hade spolat tillbaka tiden för något fick mig att välja han första gången. Hade jag vetat vad jag vet nu är det klart jag inte hade gjort det. Men han ska fan inte komma och klandra mig för mina misstag, han är knappast perfekt själv heller. Tack för att du drog upp dem minnena igen, bara så du vet att även om han inte kommer åt mig mera så har han inte slutat trakasera min bror så fort han ser honom och det är något jag får leva med. Jag får leva med att mina val har påverkat min familj och inte nog med att jag tog skada av det utan de gör det med.....de får fortfarande lida för något jag har gjort och inte kan ändra på.....så kom fan inte och anklaga mig med din jävla pretto attityd för du är inte ett jävla dugg bättre....

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback