Hungrig

Är hungrig typ hela tiden. Fattar inte varför för åt mat ganska nyss, var bara två timmar sen. Tror det är dags att köra diet så jag kommer in i mina vettiga matvanor igen men regelbunden bra mat. Kör på GI metode. Då får mat äta i stort sett hur mycket man vill hela tiden. Det är bra. Handlar ju bara om att äta rätt saker och regelbundet.

Sitter och gör min hemtenta nr 2 just nu men fastnade på en fråga så fick maila läraren nyss så ska kolla snart vad hon skrivit. Hon brukar svara på max 10 min så är bra. Vill ha min kisse nu med, han är ju så söt. Har fixat massa grejer till han nu så allt ska vara klart tills han kommer.

Behöver städa med. Tror Essa kommer till mig imorgon för att plugga och har inte städat på en vecka, inte för att det är så illa men har haft efterfest och då ser det ofta ut som fan sen. Men valde att prioritera pluuget just nu. Tyckte det var ganska smart av mig. Ska läsa lite lingvistik ett tag tror jag, har ju tenta nästa vecka som jag inte vill behöva göra om faktiskt. Omtentor är jobbigt....nej plugg plugg

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback