Oz

Såg nyss på discshops sida att tv serien Oz har kommit på DVD. Detta är en av de bästa serier som har gjorts, sjukt bra. Den gick på tv för ett par år sedan runt ett tiden på natten men både jag och mamma satt uppe och tittade. Bode i Göteborg under den tiden så hon brukade ringa mitt i natten under reklamen och disskutera. Sjukt bra serie!

Övrigt så hade vi nollsittning igår. Gick över förväntan bra och maten var super. Stöder inte beslutet Ida tog att ge åretsnollegrupp til laget som inte förtjänade det. Det som stör mig mest är att hon inte kunde ge en vettig förklaring till varför de skulle vinna. Blir så irriterad på sånt. Hon säger en sak till mig men kan inte stå för det när andra är i närheten. Var inte så mesig....

Behöver plugga nu egentligen, varit dålig på att läsa det jag behöver så får skärpa mig nu. Vill inte behöva göra om något. Språkhistoria...segt....men men plugga nu och tv sen. Dracula skulle ju visas idag, det får man inte missa!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback