Party, jobb, städning m.m.

Så har haft tenta idag i översättning. Det kan ha gått hur som helst för var ju inte de lättaste texterna! Hoppas på det bästa i alla fall. Väntar fortfarande på resultat i lingvistik och de två senaste hemtentorna v gjort.

Var inne i stan i dag med, sjukt kallt men ska ut med Essa och Petra imorgon så var tvungen att åka till systemet och även in på H&M en sväng för att köpa bh tejp. Har nytt linne som har öppen rygg och inte snyggt med en bh rakt igenom då så köpt tejp nu så jag kan tejpa fast dem! Lustiga grejor.

Behöver städa med, sovit bort 4 timmar av dagen, var sjukt trött efter tentan och efter att ha varit på stan så skjutit upp det. Kankse blir lite röjning ikväll istället. Kan diska i alla fall så är jag på väg.

RIngde Berit idag med om jobb i sommar. Är typ garanterad med hon kan inte säga helt 100 än för ordinarie personal ska lämna in sina papper om ledighet i slutet av mars men hon skulle ringa mig runt påsk sen. Hon sa i alla fall att hon ville ha mig där så låter ju bra. Måste bara ordna nått med min kisse, får ta med han hem på prov någon dag så får vi se hur de andra reagerar. Går de bra så kan han ju vara hemma med mig under sommaren. Hade varit bästa lösningen

Håller på att ladda hem säsong 2 av Oz, så bra serie, har sett den innan men missat nått avsnitt här och där eftersom att den gick runt 1 på natten. Men den är på g, tar tid med seg uppkoppling och måste stänga av datorn ibland med så den får vila.

Nej Simpsons på tv nu, kolla lite sen kanske plocka eller nått. Äta mina äppelchips och sega bort resten av dagen. Blev erbjuden att följa med ut ikväll med men orkar inte det idag.

Ciao /J

Kommentarer
Postat av: Linda

Var sommarjobbar du?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback