Plugg och pluggg...

Känner mig extremt seriös just nu med allt pluggandet. Min lille bror kommer på besök nästa helg så måste få extra mycket gjort nu för jag hinner inte det då. Lite taskigt att plugga när han är här. Vi skulle ha utvärdering m.m. nästa helg också för nollningen för Ida sa att hon skulle komma upp då. Fått ett mail från henne nu där hon sa att hon hade menat denna helgen och inte nästa. Nu vet hon inte om honkan komma nästa helg. Så frustrerande. Är egentligen inte jag som ska ordna detta men är så jävla trött på att ingen annan tar tag i saker och ting....just nu så skiter jag i det. Ni som vill ha utvärdering och fixa det sista kan ju ordna det. Jag skiter nu i vilket. Kan ge mig sjävl pengar för jag är kassör!

Var hemma hos pojken igår med. Var faktiskt mysigt, sov hemma för att jag måste fixa hemtentan idag men var trevligt ändå. Vet att vi inte löst saker och att vi undviker att prata om allt men det kommer. Jag har svårt att prata känslor och vill inte så jag vet att jag skjuter upp det men det tycks han med göra. Även om jag vet att han vill prata. Han skulle göra det mesta för mig. Frågan är hur mycket jag skulle göra för honom? Vet fortfarande inte om jag vill ha något så pass seriöst som detta har blivit. Tycker sådant är sjukt jobbigt. Just nu får han typ aldrig komma hem till mig längre. Känns som han inkräktar på mitt space...hur bra är det att tänka så i ett förhållande? Men vill ha nått som är mitt eget. Kan gärna åka hem till honom men vill inte ha han här just nu för han har varit här för mycket....bra....inget flickväns material av mig det vet jag...sorry...

/J

Kommentarer
Postat av: Joel

Jo det vet jag. Är ju min fina sida ju. :P


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback