Segt, segt..

Brukar inte ladda hem saker specielt ofta, gillar att ha orginal på filmer osv. Har därför inget vidare snabbt bredband då jag inte ser behovet av det helt enkelt. Men just nu har jag börjat ladda en del i alla fall. Sett så mycket reklam för serien Heros på tv nu och jag har inte canal + så tänkte att fine, tar hem det och kollar vad det är då. Episod 1-15, kommer just nu ta mig ca 10 dygn att få hem. Yes! Hittade även en av de bästa serier jag sett Oz på siten jag hämtar hem från. Så kunde inte motstå frestelsen att ta hem den med, avsnitt ett (satt på hög prioritet) ska ta ca 4 timmar till. Avsnitt två som jag starta nyss med ska ta 11 timmar på norlma prioritet. Avsnitt 3-8 har jag tagit hem men inte börjat ladda ner än. Tror ni detta kommer ta tid eller? Är just nu alldeles för pigg för att sova. Varit ledig sen torsdags nu så sovit för mycket och gjort för lite. Tränade igår så nu har jag träningsvärk. Ska köra lätta programmet ett tag tror jag. Köra hårda programmet utan att ha tränat på rätt länge var lite optimistiskt av mig! Tror jag ska vara uppe i natt i alla fall, kan ju plugga lite. För ovanlighetens skull! Not. Men men vill klara tentan på fredag så då får man plugga hårt. Godnatt på er som ska sova (01:31)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback