Shit också!

Klantade mig totalt idag!! Missade lektionen. Varot så inne i att plugga till lingvistiken att jag gklömde bort översättningslektionen idag. Tack och lov är detta en kurs vi inte behöver närvara på lektionerna på men gillar denna kursen och har inte läst det förut så känns bra att vara där. Mailade läraren nyss med min översättning och en ursäkt för att jag misade lektionen. Klant! När Essa ringde imorse stängde jag av ljudet och tänkte att ring inte så tidigt va. Sen fick jag sms där det stod att hon inte skulle till skolan och tänkte shit, skolan ja. Missat det nu. Somnade till slut i natt, runt 4 eller nått men sovit lite och känner mig pigg än. Fått hem Oz avsnitt ett och två...undrar om jag ska bjuda hem pojken för att titta på det..han klarar inte av blod i och för sig så kanske inte så smart...får se...dags att plugga igen nu!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback