Trött men ändå inte..

Gjorde tabben att somna förut idag från runt halv sju till halv nio. Inte så smart för nu är klockan 00:16 och känner mig trött men ändå inte. Suttit och surfat runt lite och tittat på alla saker jag vill köpa men inte kan. Shopping galen har jag varit länge. Nya skor var länge sen ju. Men ska ju köpa katten så behöver ha pengar till sand m.m. till han kommer. Vilket i och för sig blir 2 mars men lika bra att lägga undan lite redan nu. Lille bror kommer hit nästa helg med, var länge sen vi umgicks så han ska komma och bo här nästa helg. När jag bode i Göteborg brukade han ta tåget ner och gillar att hänga med brorsan så ska bli kul. Men kostar ju det med för kraken måste ju få lite käk när han är här, har också lovat att vi ska gå på bio. Men denna gången väljer jag film, inga triologier så man måste vänta på fortsättningen! Nej ska kolla på förhäxad en sväng nu, är inne på säsong fem. Har säsong sex med men inte sju än så länge. Som sagt taskigt med cash när man har utgifter att tänka på!

God natt puss
/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback