Yes!!

Så fick tillbaka första hemtentan idag och är sjukt glad. Fick 15.5 av 17 och jag trode inte jag skulle få så mycket för tyckte jag gjorde fel på några frågor. En possitiv överraskning. Hoppas nu bara resten går lika bra. Vad som faktiskt, trotts att det låter elakt, gjorde mig ännu gladare var att Essa bara fick 12 poäng (10 var godkänd). Hon sköt faktiskt upp den en halv vecka genom att dra en lögn för att killen hon ville ha inte ville ha henne och hitta en ny. Känns så jävla bra för hon har aldrig brytt sig om att plugga riktigt utan bara å något vis glidit igenom och skönt att hon äntligen börjar få känna av det. Hon hatar Jennifer och litteratur kursen för att hon misslyckades totalt och nu gick det inte heller så bra som hon hade väntat sig. Bra att hon äntligen får se att hon inte bara kan glida igenom utan faktiskt behöver plugga som oss andra. Låter elakt men fine det får vara det i sådana fall. Sjukt glad för min lyckade tenta i alla fall!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback