Blir så arg...

Har en hemtenta varje vecka nu i 3 veckor i kursen språkhistoria i engelska b. Första tenta ska lämnas in imorgon, torsdag och jag har suttit och kämpat med den hela veckan nu. Min klasskompis Essa skicka mess på msm nyss att hon fått uppskov på sin pga famijle problem. Vilka jävla familje probelm?? Killen hon träffade i oktober sa att han inte ville ha henne redan i början av december och hon har vetat om det. Han sa till dig tjejen att han inte ville ha dig. Fatta! Nej det gjorde hon inte utan fortsatte tråna efter honom och tro att han kanske skulle vilja ha henne tillsist. Gissa vad, han har träffat en annan tjej som han vill ha. Essa bröt ihop totalt. Snälla lilla du ha sa vad han ville varför kunde du inte lyssnat och gått vidare? Varför ska du hänga upp dig så på en kille?? Tänk om du kunde lära dig vad självständighet är. Nu skyller hon i alla fall dessa "problem" och det faktum att hon slarvat bort sin tenta på familje problem. Och får uppskov!! Vi andra får fan slita och kämpa trots förkyldningar, feber och allat annat ansvar medans hon kan vara lite ynklig och sitta hemma och gråta och komma undan med det....är så irriterad just nu....det är patetiskt, behöva ha en kille för att må bra. Vad då stenålderstro? Shit asså...galet....vet inte om jag tycker det är så fel för att jag alltid har varit självständig, jag har aldrig varit beroende av någon och har mycket svårt att förstå personer som känner sådant beroende. Hur kan man göra sig så beroende av någon att man inte fungerar i vardagen själv??

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback