För mycket....

Ja det är lite för mycket just nu. Kanske vore det bättre om vi tog en paus ifrån varandra. Kanske inte. Jag vet att jag blir ledsen när jag tror att jag håller på att förlora honom. Är inte riktigt redo för det, men samtidigt så är jag inte den han vill ha. Han vill ha den tjejen han träffade i början, vilket också är konstig för jag ville absolut inte ha han då. Var han som tjatade hela tiden...men det känndes ändå bra ganska länge, jag var nykär eller förälskad i alla fall. Nu vet jag inte vad jag är längre. Funderar mycket över de val jag gjort och vad jag vill med min framtid. Vi vill väldigt olika saker. Han vill stanna här och jobba på den enda skola han någonsin varit på och även gått i. Jag vill så mycket mer. Vill tillbaka till New York, tillbaka till Göteborg som jag saknar så mycket. Visst allt var inte bra i Göteborg heller det var en del strul men det var ändå bättre. Trivdes där....trivs här med men detta känns mer som en tillfälig period i mitt liv. Här kommer jag inte att vara kvar när jag är klar. Kanske hade behövt  gå på Robins kurs, som han sa bra att få ut ilskan.

Avskyr känslan jag har av att vara tillbaka i ett vilset stadium. Vet inte riktigt vad jag vill med nått nästan. Ibland vill man bara fly så långt bort som möjligt. Bara gömma sig. Sist jag kände mig såhär vilse träffade jag Magnus, en vän till mig från Gbg. Han är den enda jag aldrig kunnat ljuga för eller dölja mina känslor för han såg rakt igenom mig. Han hjälpte mig väldigt mycket på den tiden och sen hade jag Jens som stöd. En annan vän från Gbg. Den jag ringde till i helgen var Essa. Hon är den enda jag har här och vi är inte så nära varandra men behövde någon annan en pojken. Han förstår mig inte och ibland tror jag vi är för olika.......vet inte...är alldeles för vilsen just nu......

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback