Imorgon åker jag...

Då var det äntligen dags. Ska äntlige få åka och titta på kisse bebisarna. Har spanat in en liten perser hane som jag vill ha, finns foton på: http://web.comhem.se/~u73707237/index.htm är hemsidan för denna uppfödare. Man hade ju velat ta med kissen hem direkt men så blir det inte. Den måste vara större. Men vill ha den i alla fall. Har fixat matskålar och så nu, fått  katthuset från min mor för våra katter hemma är ute katter så de använder inte det längre.

Snart så börjar nollninge också. Och skolan. Ska bli skönt, är alldeles för rörigt nu med tider och dagar. Tror för övrigt nollningen kommer bli lyckad, vi har just nu 32 faddrar. Temat kommer vara finsk förfest. Våran General tyckte detta var jätte kul och fyndigt! Vet inte om jag håller med men det blir nog bra. Ska sätta mig och läsa lite obegriplig Rome och Julia på engelska nu innan kurs start på måndag.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback