Vddå Off!!

Asså borde inte bry mig, han var bara en söt kille som jag blev charmad av på fyllan. Han ser jätte glad ut när han ser mig men nu när jag pratade med han på msn var han helt off. Why?? Inte för att det betyder nått direkt, har pojkvän och skulle aldrig blivit något med denna pojk var bara kul att känna sig lite wanted sådär. Sen poff, tvär off......killar...

Sitter och väntar på att klockan ska gånu, vi har preppsittning idag på Bunkern så ska dit till klockan 6 och ställa i ordning bord och så antar jag. Nästan alla i kommittén är hängig och fortfarande sjuka men jag börjar känna mig piggare nu. Kommer bli rätt lugnt ändå för ska ju ta bussen hem imorgon. Mormor fyller 70 och vill gärna kunna säga grattis till henne då. Ska även hämta huset till min kisse. Nej får ta ett glas vin till så kanske tiden går snart.......

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback