Åhhh vad irriterande!

Ja är rätt trött på detta strulandet nu faktiskt. Började med att jag inte fick något antagningsbesked från universitetet. Det skulle tydligen ha svarats på senast i fredags så fick sätta mig och maila studievägledarna igår kväll. Fick svar från dem imorse att de behövde ha mitt person nr för att kunna ordna det hela så mailade över det samt Essas som inte heller fått något besked. Fick svar sedan att vi inte fått något då vi inte är klara med alla poäng från b kursen. Grejen där är att vi har deadline till mitten av augusti med våra uppsatser men det skulle inte vara något problem vilket det nu är. Hon sade i alla fall att vi kunde bli antagna på vilkor men att alla poängen var tvungna att vara klara när kursen startar. Jag har då även en tenta kvar på ynka ett poäng som jag måste göra om och det är inget nytt tillfällfe förrän i september så hur ska jag kunna göra den klar innan kursstart??? Pratade sedan med Robin som gick i vår klass förut och ska göra det nu med. Han hade samma problem han men han hade pratat med kursskreteraren som sade att man var tvungen att ha engelska a samt språkfärdigheten från engelska b. Han hade även fått mail från någon som hjälpt honom att ordna allt och hon sa att han skulle säga till oss att kontakta henne om det var fler som hade problem så har nu mailat henne. Får se vad som händer. Essa ska det inte heller vara några problem för då eftersom att hon har språkfärdigheten klar. Jag har ju alla delar klara där utom en vilket har gjort att jag inte fått det betyget. Vad fan ska jag göra om det inte ordnar sig?? Ingen skola för mig i höst eller vad??? Fattar inget alls just nu och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Bara att vänta och hoppas på att allt går att lösa....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback