Är riktigt arg just nu...kliar i fingrarana på mig..

Ja vad fan här skulle man nu sätta gi och plugga men då började kusinen Malin prata med mig. Ni vet hon som precis dumpat sitt svin till pojkvän som "springer runt" med andra kusinen. Malin sa att Fiffi, andra kusinen nu sagt upp bekntskapen med henne. Jag bara, what?? vad är det nu då? Du kan få läsa sa Malin och mailade över en fil med deras msn konversation till mig. Blev något ruggit förbannad kan jag säga för inte nog  med att hon är grymt elak mot Malin och sa både det ena och det andra, snorungen hade mage att prata skit om min mamma och Malins mamma!! Är så jävla förbannad just nu och har god lust att ringa upp ungjävel och fråga vad i helvet hon håller på med. Kommer hon hit nästa vecka när lille bror fyller år så tänker jag be henne flyga och fara!! Jävla idiot är vad hon är, precis som mor sin och kan inte hålla sig till en kille utan ska ge sig på andras pojkvänner som om inte det vore nog utan hon snackar skit om min familj. Hon sa också till Malin att det var tur hon inte hade åkte hem till henne och pratat med henne får då skulle hon fan vara död nu...är så jävla arg just nu så det finns inte..hur fan ska jag kunna plugga nu??

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback