En helt vanlig dag hemma....

Gud vad jag och Baby var seriösa igår, jag har ju nu börjat gå på prommenader för att jobba på formen m.m. så tänkte att det inte skulle bli förstört nu bara för att jag råkar vara i K-stad. Så igår tvingade jag med Baby på prommenad. Vi gick ända till Alserts herrgård som ligger ca 3 km från hemmet. Tog en fika där som vi hade med oss och gick hem igen. Sen var mina ben helt slut! Var en riktigt seriös prommenad det! Annars har vi inte gjort så mycket mer än att spela tv-spel! Vi är lite nördiga ibland jag vet :-) nu jobbar han och jag har spelt tv-spel i ett antal timmar men finns inte så mycket annat att göra. Jag tog med mig datorn hit men inte böckerna så kan ändå inte plugga.

Kära mamma har köpt en tunnel till Spike med som han leker i konstant. Vartydligen väldigt roligt, får ta med den hem hit sen efter sommaren. Kommer bli lite ledsna miner hemma när jag tar med honom hit igen men han är faktiskt min bebis så de får sura bäst de vill!

Essa hade skrivit ett svar tillbaka i sin blogg om mig så tänkte lägga upp den för tyckte det var väldigt gulligt av henne!

Jessica: En rättfram och på ytan mycket stark tjej men under ytan mycket mjuk och omtänksam. Hon vet vad hon vill och är inte rädd för att säga det. Till skillnad från mig vet hon dock när hon bör vara tyst vilket jag också skulle vilja lära mig. Hon har nu äntligen öppnat sitt hjärta för en annan och han har hjälpt henne att nå sina känslor vilket har gjort henne till en ännu bättre vän än hon var innan, och jag tror att hon mår mycket bättre nu :) Hon är även smart och jobbar hårt i skolan, till skillnad från vad jag gör för det mesta, är lite avis på hennes disciplin... Sen så vill jag även lära mig att sätta mig själv i första rummet ibland, hon ser det som en styrka att jag inte gör det så ofta, men ibland så är det en svaghet... Jessica har alltid varit bra på att sätta sig själv i första rummet, och det menar jag på ett positivt sätt :) Inte på nåt ego sätt... För att beskriva oss som vänner: Två sidor av samma mynt - vi har en hel del gemensamt, men är olika på en hel del punkter men i slutändan kompletterar vi varandra. Cheesy, jag vet. Men hennes fina inlägg härom dan gjorde mig verkligen rörd.


Så, massa rader :-p nu ska jag nog spelat ltie mera tv-spel efter att ha läst lite bloggar som jag dagligen kollar!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback