Fått sova nu..

Ja jag somnade nog strax efter åtta igår tror jag. Vaknade till efter tio men somnade om nästanpå en gång. Sen vaknade jag vid sju imorse men vägrade gå upp så sov till elva sen innan jag klev upp ur soffan där jag sovit inatt. Såg att Essa hade skickat sms igår med, de satt och drack lite och umgicks hos Petra igår och undra om jag ville komma bort. Var snällt av dem men jag låg däckad på soffan och hörde inget alls! Vi har pratat om att vi skulle hitta på något idag så får höra av mig sen och sen vad som händer. Ska strax hoppa in i duschen så jag är färdig när Baby ringer i alla fall. Han har jobbat natten men ska ses en stund sen när han vaknat innan jag ska iväg. Ska packa idag med så jag slipper det imorgon när jag ska åka hem hade jag tänkt. Hmm....har visst en del att göra så är kanske lika bra att sätta igång. Ska ju diska med ju!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback