Framsteg!

Jepp har tryckt i mig 2 alvedon nu och lyckats tvätta håret! Känner mig lite fräschare även om jag egentligen borde ta en sjuk dag hemma imorgon. Men med timmlön och allt så får jag ingen sjuk ersättning så det är bara att ta med sig pillren till jobbet och härda ut. Ska se om Tomas har lust att byta pass med mig på tisdag och fredag så jag öppnar och han stänger. FÅr se vad han säger, kan ju ta hans stängningar veckan efter om han vill. Vill nämligen hem tidigt på fredag så jag får träffa Baby. Har inte träffat honom på en vecka nu och måste vänta en vecka till vilket är jobbigt. Tycker inte om att sakna någon men det gör jag.

På pluggfronten har det också gått framåt, har fixat alla ändringar i den sågade uppsatsen och är rätt nöjd nu. Ska kolla lite mera på den om någon vekca med "nya"ögon och se om det är något mer jag borde fixa. Ska ta tag i fortsättningen på den andra uppsatsen med nu i veckan är planen. Skulle kollat på den med i helgen men med feber så har det varit jobbigt att sitta upp och då ännu mindre framför datorn.

Har berättat lite om min kusin med och hennes problem med killen som hänger med andra kusinen jämt. En himla röra har det varit och Malin har inte alls mått bra, känner sig värdelös m.m. vilket har gjort mig riktigt orolig. Nu har det i alla fall blivit så att de har pratat, efter en massa lögner och svik så lade sig moster i och såg till att de fick prata ut och då kom de fram till att det skulle ta ett brejk. Hon verkade faktiskt må bättre nu med, börjar nog så smått inse att hon är värd mer. Hoppas på det bästa för henne.

Nope nu ska jag äta lite mera frukt, jag blir koko på frukt när jag är sjuk. Vitaminer är bra, så frukt och brustabletter samt alvedon så kanske man kan vända detta snart så jag orkar med jobbet. Shit 22 ungar har vi imorgon. Vet inte hur detta ska gå!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback