Ingen shopping...

Jo blev lite i alla fall. Åkte in till Kga för att köpa Harry Potter boken samt lite annat jag sett och velat ha. Men nope inte hade de något av det jag skulle köpa så blev istället en parfym. DKNY, be delicious. Den gröna, är super nöjd med den. Förra inlägget blev lite rörigt såg jag. Vet inte vad som hände. Har varit fullt upp med inget alls här hemma. Lillebror har fyllt år och huset håller på att målas om. Själv har man bara jobbat och sovit, har inte blivit mycket pluggande men ska sätta mig med det nu och fiffla lite. Måste bli klar med tidsperiod nr 2. idag har jag planerat.

Baby är i turkiet nu vilket är lite jobbigt. Inte det att han är där för det gör mig inget utan att jag inte kan prata med honom när jag vill ens. Inte nog med att vi inte kan träffas liksom utan nu är han jätte långt borta och onåbar! Får träffa han snart men i alla fall. Jag jobbar nästa vecka med men sen så blir det hemfärd. Fast kommer hit på helgen då igen för att min moster ska ha grillfest som vi r bjudna på som tack för hjälpen med att måla huset.

Nej har inte så mycket mer att svamla om nu så får bli plugg då...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback