Jag hade tänkt...

Jepp jag hade tänkt plugga idag jag! Men när jag skulle börja med att surfa efter lite info på nätet så ville inte datorn utan den började bråka med mig så har nu suttit här i en timme utan att göra något annat än att fixa strulande. Så vem tror att jag kommer plugga? Ser ju inte ljust ut men måste fan ta och skärpa mig. Har räknat med att jag har ca 2 veckor på mig att göra skiten nu. Kom igen motivation svik mig inte nu igen! Ska för övrigt packa idag för imorgon åker jag hem över helgen. Baby kommer och hämtar mig. Är mammas födelsedag idag med men hon är inte hemma så var tur jag gav henne paketen igår då. Har köpt blommer med men de får hon väl när hon kommer hem igen då...packa och plugga var det ja..har tv-spel som lockar så skärpning nu Jessica!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback