Jaha.....

Så ringde till slut banken idag för att höra om de vet vad som händer med mina ppengar. Fick beskedet att det kan ta upp till 3 månader innan man får höra något om vad som händer och att det bara är att vänta. Jippi...tack för den...här blir man bestulen på 2000 som kanske inte är överdrivet mycket men för en fattig student så är det jävligt mycket och vad får man? Man får fylla i papper och bara vänta! Så ringde till pappa nyss och talade om att det kommer inte komma några pengar på länge så jag behöver låna pengar till hyran denna månad. Han sa att det var inga problem, tack och lov för det. Men det känns ju sådär lagom kul. Hade hoppats på att få pengarna nu rätt snart så jag ïnte behövt låna pengar till hela hyran men nu måste jag det. Är lite nedstämd just nu och Baby är på bergvik med Lotta för att fixa flyttkartonger. Kul för er då!! Ja jag är sur just nu och blir små irriterad när Baby är iväg och hjälper någon annans tjej istället......får väl spela lite mer tv-spel så kanske jag kan muntra upp mig..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback