Knepigt väder idag..

Skulle gå till apoteket idag och hämta mera medicin. När jag kom ner för alla trappor och ut genom dörren så droppade det en del så räknade med regn inom en snar framtid. Var då duktig och gick upp för alla trappor igen (har börjat motionera så ingen hiss till 4:de våingen mer) och hämtade paraplyt. Lyckades gå både till och från apoteket utan att regnet kom! Men jag väntar fortfarande för det ser lite hotfullt ut på himlen. Fick en glad överraskning med på apoteket, medicenen kostar sjukt mycket 2000:- för 3 månader men fick rabatt sist så betalade 1000:- så räknade med något däromkring ingen men det kostade endast 218:-! Så nu blev jag glad och beslöt mig för att fira genom att köpa frukt och glass till lunch idag! :) Kan även betala räkningarna som kommit nu med, var lite orolig för dem men nu har jag ju pengar över. Har ännu inte fått mina pengar från banken som blev stulna så får väl ta och ringa dem snart kanske och kolla vad som händer....ingen lust....har också varit lite klantgíg och glömt avbeställa boken i bokklubben jag är med i så nu kom det en bok som jag egentligen inte ville ha. Någon med Camilla Läckberg, men får väl ta en titt och se. Är så omständigt att skicka tillbaka så kan lika gärna behålla den. Spelat mera tv-spel har jag gjort med! Att man kan fastna så vid sådana saker! Nej ska nog ta mig den där glass lunchen nu för har tryckt i mig all frukt redan!

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Är det Olycksfågeln med Camilla Läckberg så är den ganska bra. Men jag är lite partisk då jag gillar den extra mkt eftersom jag bott där den utspelas. Har till och med jobbat på ett par ställen som personerna i boken jobbar på. Skoj när man ser allt framför sig precis som det faktiskt ser ut :)

2007-07-04 @ 11:06:06

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback